Posty

Wyświetlanie postów z 2017

WYMIANKA KWIATOWA - RÓŻE

Obraz
ROBÓTKOWY HASIOK 2018 ZAPRASZAM



Do mnie dotarła kartka od Etolie



Ja swoja kartkę zrobiłam dla  Edyty



Kartki robione przez cały rok - Grudzień

Obraz
KOLAŻ




ROBÓTKOWY HASIOK 2018

Obraz
Jak co roku zapraszam do  Zabawy w Robótkowy Hasiok 2018



Zasady 


1. Na publikacje słoika - pojemnika  będzie termin 
30 dni. ( czyli cały miesiąc) 


PIERWSZA PUBLIKACJA  przypada na miesiąc Luty 


2.  Swój pojemnik  należny ubrać w coś aby nie było mu
za zimno i smutno


3. Każdy uczestnik dostanie  drobny upominek za udział w zabawie ( trzeba zaliczyć  co najmniej 6 publikacji)

4 Jesli prowadzisz bloga to proszę o utworzenie etykiety Hasiok 2018 




ZAPISY  DO 15 STYCZNIA A DO KOŃCA 

STYCZNIA NALEŻY POKAZAĆ 

POJEMNIK  Ubrany


Jeśli były by pytania to proszę pisać

Podsumowanie Hasioka Robótkowego 2017

Obraz
Renia (organizatorka)ElżusiaAnnette ;-)    ZALICZONEMariola & Julka Moka   ZALICZONE



SERDECZNIE GRATULUJE WYTRWAŁOŚCI DO KOŃCA STYCZNIA PODARKI TRAFIA  W WASZE RĘCE



Kartki od Was i Znajomych

Obraz
SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ZA TAKI OGROM  ŻYCZEŃ
 I MIŁYCH SLOW KTÓRE PŁYNĄ PRZEZ WASZE ŻYCZENIA I PAMIĘĆ


OD BASI P




OD  MAŁGOSI Z

OD KOLEŻANKI JOASI

OD PRZYJACIÓŁKI GRAŻYNKI 

OD ZNAJOMEJ ZOSI 

OD ELUNI

OD KOLEŻANKI WIOLI

OD KRYSI

OD LIDZI

OD KOLEŻANKI OLI

OD KOLEŻANKI ANETY


OD  Annette ;-)


Kartki bożonarodzeniowe 2

Obraz

WESOŁYCH ŚWIAT

Obraz
Wiary, co góry przenosi,  nadziei, która nie gaśnie,  miłości w każdej ilości  od Bożej Dzieciny  życzę Wszystkim  odwiedzającym mojego  bloga

Robotkowy Hasiok Grudzień

Obraz
ROBÓTKOWY HASIOK 2018


Oczywiście spóźniony ale i powód bolesny praca i krótki sen i jeszcze niemiły incydent w pracy powalił mnie na ziemię dosłownie trudno było mi nawet utrzymać komórkę w ręce   palce  mi  drętwiały




ZAPRASZAM do Zabawy

Obraz
ROBÓTKOWY HASIOK



 CZYLI TUSAL PO ŚLĄSKU 

jutro ostatnia publikacja słoików w tym roku 


Dziewczyny które biorą udział w wymiance Kartkowo Bożonarodzeniowej proszę sprawdzić    czy adres dotarł

Bożonarodzeniowe kartki 1

Obraz

Nowe czasopismo

Obraz
https://www.instagram.com/p/BcGC8GGAQBE/



Czy ktoś już posiada?

kartki robione przez cały rok Listopada

Obraz
Czas chyba nabrał 6 bieg a ja za nimi nie potrafię nadążyć nie wiem czy ja już się tak zestarzałem czy to wina systemu pracy :(((






Kolaż


Kociaki dla Alanka

Obraz

Zaległości - 12 Listopada

Obraz
12 listopada miałam imieniny i z tej okazji nasz koleżanka Bracia zrobiła mi niespodziankę

Obdarowała mnie pięknym kalendarzem z zwierzętami karteczka z ślicznymi kwiatkami oraz słodkością
Wielkie dzięki Beatko

Wymianka Kareczkowa na Boże Narodzenie

Obraz
Jak co roku Zapraszam do Wymianki Kareczkowej na Boże Narodzenie organizowane przez mnie.


1.Zapisy  do 5 Grudnia

2. Kartka może być zrobiona lub kupiona 

3. Rejestracja chętnych do zabawy poprzez maila (ren.ciesla@gmail.com) z dopiskiem w tytule
Kartka 2017 ( w treści proszę wpisać dokładny adres )
Proszę  napisać czy wysyłacie zagranice czy tylko w Kraju 

4. Proszę jedynie o zdjęcie kartki bym mogła  pokazać  kartki które ruszyły z życzeniami do      ludzi kochających kartki 

5. Do 10 grudnia każdej osobie wyśle adres osoby do której należy wysłać kartkę.

6. Kto ma ochotę może na swojej stronie wrzucić banerek z wymianki nie jest to obowiązkowe 

Publikacje kartek zrobię 25 grudnia  wiec pochwalić można się od 24 grudnia na swoim blogu ( ja wszystkie pokaże nie zależnie od tego czy prowadzony jest blog  czy tylko jest spontaniczna wysyłka)

KARTKA DLA ALANKA -27 LISTOPADA

Obraz
WYŚLIJ URODZINOWĄ KARTKĘ DO ALANKA 

Akcja trwa juz 3 rok 



ALAN ŻYŁKA
 ul. DĘBLIŃSKA 1/22, 
41~200 SOSNOWIEC 

WOJ.ŚLĄSKIE 



ALANEK  27. LISTOPADA OBCHODZI URODZINY 

. Alan ma autyzm i upośledzenie umysłowe lekkie. kartki urodzinowe od Was dają Alankowi niesamowicie dużo radości. Jest chętny do pracy, do ćwiczeń, do wszystkiego. Teraz jest starszy, więcej rozumie dzięki ciąglym terapiom.
Kartki z tych 2 lat, wciąż są czytane , oglądane i mają swoje magiczne pudełko. Alan chętnie do nich zagląda i wtedy złe humory znikają. Proszę dołączcie się wysyłając kartkę do mojego synka a jeśli z różnych powodów nie możecie, to po prostu udostępnijcie apel lub przekażcie swoim znajomym. 

ALANEK UWIELBIA ZWIERZĘTA, ZWŁASZCZA KOTY I (ma ich 4 a 2 z nich, sam wykarmił butelką. uratowal im życie ze starszym bratem jak miały ok 7 dni). JEST FANEM KOTKÓW BISZKOPTA I KARMELA ORAZ PSA HUGA 
ZOSTAĆ PRAWDZIWYM ŻOŁNIERZEM - TO JEGO MARZENIE. KOCHA WOJSKO I WSZYSTKO CO Z NIM ZWIĄZANE.
LEGIA , REAL MADRYT i ZAGŁĘBIE - to j…