środa, 19 kwietnia 2017

Kartki Wielkanocne od Was

WIELKIE DZIĘKI DLA WSZYSTKICH OD KTÓRYCH DOTARŁY TAK CUDOWNE KARTKI ŚWIĄTECZNE 
 Ja niestety nie do wszystkich zdążyłam wysłać ;(((  ale każda blogowiczka była w moim sercu 
i myślach  w ten Wielkanocny czas 

od Firmy  w której pracuję




od Lidzi




od Eluni


 od Krysi 


 od  Gosi

  


 od Basi


 od Małgosi


 od koleżanki  Oli


niedziela, 2 kwietnia 2017

Wymianka Kareczkowa - Tulipany

Jak co miesiąc Lidzia kochana duszyczka podsyła nam temat kwiatka na karteczkę która rozkwieca nasze domy i jest pięknym elementem na acyl miesiąc by cieszyć oczy


Ja swoja karteczkę wysłałam do Agulek 









Do mnie  dotarła kartka od Ewy


środa, 29 marca 2017

Kartki robione przez cały rok - Marzec

WYTYCZNE jakie zaproponowała na Marzec  - Danusia


Moje prace powstały w etapach bo najbardziej banalna kartka z bukietem kwiatków z wstążka mnie napawała lękiem  nie wiem czemu, najszybciej jajka w paseczki znalazły inspiracje  


Pisanki w paski



Bukiet z kokardą / wstążką



 Kogut z  czerwoną wstążką ( troszkę ten kogut jest włoski
może dlatego ze lubię Włochy )


  Ośnieżone drzewo z brokatem ( w końcu na coś przydała się stara strona z gazety
dołożyłam brokat i drzewka dostały magiczne iskierki  ) 




Kolaż 




piątek, 24 marca 2017

Wielkanocne Kartki 1/ 2017

Jak ten czas leci praca zabiera za dużo czasu mi a po powrocie wypalona i zmęczona padam i zasypiam mam nadzieje ze to przesilenie wiosenne :))

Ale co tam zmęczenie jak kartki robić się chce .....


KTO CHĘTNY TO JESZCZE MOŻE DOŁĄCZYĆ DO WYMIANKI








niedziela, 19 marca 2017

Wielkanocna Kartka - Wymianka






Zasada jest prosta
1.Zapisy od dziś  do 28 Marca

W zabawie mogą wziąć  udział  osoby prowadzące stronę  blog lub Facebooka
Wysyłka tylko na terenie Polski

Zastrzegam sobie prawo weryfikacji  zgłoszeń
2. Kartka może być zrobiona lub kupiona. 


Do kartki należy dołączyć:
 1. coś słodkiego (prosze żeby nie były to figurki z płynnym nadzieniem bo zawsze kończy sie to katastrofą )
2.  kawę lub herbatkę

3. Rejestracja chętnych do zabawy poprzez maila (ren.ciesla@gmail.com) z dopiskiem w tytule
WIELKANOC 2017 ( w treści proszę wpisać dokładny adres ) 
Wysyłka tylko na terenie Polski
4. Proszę zdjęcie kartki z drobiazgiem bym mogła pokazać ile kartek z drobiazgami ruszyło z życzeniami do ludzi, wysyłka tak aby na Wielkanoc dotarła 

5. 1 Kwietnia prześle adres do kogo wysyłamy 


6. 15 kwietnia można pochwalić się na stronce co dostaliście 



Lista Uczestniczek 

1 Mariola G


2 Julia G

3 Świat według Basi 

4 Annette ;-)

5 Krysia

6 Elunia



środa, 8 marca 2017

Wymianka Kwiatowa - Bratki

W lutym królowały w Wymiance Kwiatowej Bratki.

Ja swoja kartkę wysłałam do Bogusi


 Do mnie z małymi trudnościami logistycznymi za sprawa Listonosza dotarła kartka od Agaty F


wtorek, 7 marca 2017

Hasiok Robótkowy - Marzec

To juz kolejna odsłona  jeszcze nie widać kolorów ale śmieci przybywa powoli  po zabrałam sie w koncu za kartki na Wielkanoc ......




piątek, 24 lutego 2017

Kartki robione przez cały rok - Luty

Kolejny miesiąc zabawy u Ani - Kartki robione przez cały rok 

 Inspiracje   na Luty przygotowała  Małgosia która robi dla nas cudne stempelki i dzieli się  z nami


Bożonarodzeniowa z białą  gwiazdką/ śnieżynką



Okolicznościowa z Serduszkiem 



 3 Wielkanocna  zając z jajkiem (stempel  od Małgosi )


 Wielkanocna Zając z kurczakiem ( stempel od Małgosi )






No i na koniec Kolaż Kartek




wtorek, 7 lutego 2017

Robótkowy Hasiok - 1 odsłona


to już 3 edycja tej zabawy w zbieranie śmieci po swoich pracach mam nadzieje że ten wspólny kolejny rok okaże równie się owocny co minione 2 edycje

A oto mój słoik




niedziela, 5 lutego 2017

Wymianka Kwiatowa - Słonecznik

To już kolejna edycja zabawy u Lidzi - Tym razem to Wymianka Kwiatowo- Karteczkowa.
 W styczniu robiliśmy kartki z słonecznikiem. Jak dla mnie to kwiatek niosący dużo ciepła  a co za tym idzie przywołuje piękne lato


Ja swoja kartkę wysyłałam do Marty




Do mnie dotarła kartka od Natali F


czwartek, 2 lutego 2017

Paczuszki z Hasiok Robótkowy


NOTKA Z AUTOMATU

Paczuszki za udział w Hasioku Robótkowym 2016 roku wysłane mam nadzieję że już dotarły... a jesli nie to pewnie niebawem dotrą.  Trochę wysyłka się  przesunęła bo byłam chora jak połowa narodu polskiego - dopadło mnie takie przeziębienie ze masakra


 Izabela H




 Basia P 




Moka




Anetta R







ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ ZABAWY - HASIOK ROBÓTKOWY 2017 CZEKA . Zapisy były do 31 stycznia / jeśli jeszcze ktoś chętny to można  dołączyć do 7 lutego 

sobota, 28 stycznia 2017

Kartki dla Justyny


ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ ZABAWY - HASIOK ROBÓTKOWY 2017 CZEKA . Zapisy do 31 stycznia 

**************************************************************************

Ponad rok temu Justyna poprosiłam nas o wpisywanie się do Zeszytu Ślubnego aby mieć pamiątkę... ale zeszyt przepadł i nie podaliśmy się i zaczęliśmy jeszcze raz wysyłać kartki Ślubne na pamiątkę i dołączyliśmy na 1 rocznice Ślubu no i oczywiście na Świat - przyszła słodka Kornelcia do które zaczęłyśmy sypać kartkami i drobiazgami  ....



 Troszkę długo zabierałam się za to ale już mogę pokazać co ja wysłałam do Justyny bo paczuszka dotarła