niedziela, 19 lipca 2015

Metryczka Wymiankowa


Nick/imię

Kartki Renii / Renata

Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Kocham wszystkie techniki, podziwiam wszystkie prace a zwłaszcza wykonywane na drutach i szydełku

Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?

Wykonuje kartki a co do metody to scrapbooking quilling
i metoda mieszania materiału np. papier+ tasiemka, czasem chwytam za igłę i haftuje krzyżykiem lub gwiazdką

Trzy ulubione kolory to…..
Kocham niebieski w całej gamie kolorów,

zieleń butelkową, pomarańczowy

Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
 różu za którym nie przepadam

Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Tak,przydasie każdego rodzaju bo zawsze można coś
ciekawego stworzyć

Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

Lubie kolczyki i bransoletki ale nie gardzę tez ciekawymi wisiorkami w nie za dużej formie

Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Kocham anioły i kwiaty staram się je wkomponowywać
w ściany mieszkania i swoje otoczenie

Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)

Kocham kawę cappuccino i herbatę zieloną i owocową

Ze słodyczy to ja najbardziej…..

czekoladę z kokosem, marcepanem oraz bakaliami

Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

Kocham czytać,
Wszystko oprócz harlekinów i horrorów mnie zadowoli

Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?

Tak kocham małe buteleczki różnych specyfików w ciekawych kształtach o delikatnym kwiatowym zapachu,

13. Chciałam jeszcze dodać....

Mam uczulenie na Lawendę 

Dziękuje za tak wspaniały pomysł hubka38
W razie pytań jakiś postaram się naprowadzić na coś
co by mnie zadowoliło  

4 komentarze:

  1. Renatko super wiedzieć i przygotować się na Twoje urodzinki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie poczytać coś o Tobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu ,ale kiedy obchodzisz urodziny bo nie wiem kiedy wysłać Ci kartkę

    OdpowiedzUsuń

Kartki Wielkanocne 2024

 No w końcu powstały pracowałam nad nimi w ubiegłym tygodniu.W końcu dziś nadrobiłam braki w doszlifowaniu do końca efektu który sobie wymyś...