Posty

Wyświetlanie postów z wrzesień, 2015

Jesienna Dekoracja Stołu

Obraz
1. Paczuszki dla  Dziewczyn biorących udział w  Zabawie Zdjęcie z Wakacji w drodze do Nich  - czekajcie mam nadzieje ze paczuszki sie przydają



A tu zawartość paczek  w całości

 Przykładowa zawartość



2. Prezenty dotarły do mnie czekam jeszcze na jeden który w drodze
Następna przesyłka do Basi  wysyłamy koło 22 Października
Jeszcze raz DZIĘKUJĘ ZA prezenty i wytrwałość w Wymiance Urodzinowej


3. Wysłałam do Lidzi zdjęcia - Pochwal sięDekoracja stołu 

Ja swoja dekoracje "Herbatka u Renii" stworzyłam w 5 minut









Lubie tworzyć rożne dekoracje stołu ale często zapominam o zdobieniu zdjęcia, zwłaszcza jak robię dekoracje u kogoś ze znajomych


podpatrzone  u koleżanek z pracy 



a tu moje pierwsze dzieła 

Zdjecia z Wakacji - Wasze

Obraz
Dziś przedstawiam zdjęcia  Wasze z Wakacji jakie do mnie trafiły  Szkoda że tak mało było chętnych, a dzięki temu wszyscy dostana prezent za uczestnictwo 


1. Krysia (CreaDiva) www.creadivvva.blogspot.com


2. Agata
http://mojswiat-handmade.blogspot.com


3. Izabela
http://krzyzykowy-swiat.blogspot.com



Podziękowanie !!!!

Obraz
PRAGNĘ WSZYSTKIM I KAŻDEMU  Z OSOBNA PODZIĘKOWAĆ ZA PREZENTY KTÓRE DO MNIE DOTARŁY. Z OKAZJI URODZIN / WYMIANKI URODZINOWEJ
.
DZIĘKUJĘ ZA TRUD PONIESIONY W CZASIE PRAC WYKONANYCH W CZASIE TWORZENIA I SZYCIA

i tu MUSZE WYRÓŻNIĆ  ANULEK, AMARETTO oraz AGATE ( czy się to komuś podoba czy nie i czy sie obrazi ) bo trud uszycia Anioła i trud tworzenia w szkle  Motyla to juz TALENT, piekna ramka zrobiona to tez dzieło

 Dziewczyny liczę ze wytrwamy do końca wiem ze życie czasem robi figle i buduje mury ale trzeba podnieść głowę i iść i walczyć- czasem powiedzieć co boli i wyjaśnić przykrość i nie domówienia

Dziewczyny ja może nie wyglądam na blogu na taka ale nie jestem zbyt  chwalącą się osoba i nie przelewam na otoczenie swoich ahh  i ech jakie piękne, ale za to jestem gadułą

Liczę że dzięki Waszej wytrwałości zacznę wierzyć w ludzi ......

 A tu powstaje Galeria Kartek urodzinowych






Prezenty Urodzinowe

Obraz
Na początku bardzo dziękuje za piękne paczki pełne wspaniałych rzeczy.
Dziewczyny Dziękuje z Całego Serducha za  każdy podarek z serca.




A teraz przechodze do rzeczy Wasze prezenty 




1. Dorota zhttp://mojerekodzielo-fafe.blogspot.comprzysłała






2. Basia z  Świat według Basi przysłała







3.Bożena z http://mojecudawianki1.blogspot.com przysłała 





4. Urszula z  http://kulskowo.blogspot.com obdarowała mnie 

 Do kartki dołączona była wyszyta haftem krzyżykowym literka R ( trzeba będzie sobie oprawić tak piękny podarek)




 5. Ania z http://mecenasia.blogspot.com/ obdarowała mnie  czymś niezwykłym od kiedy wisi Anioł na ścianie jest jakoś spokojniej w moim Ja 



WIELKIE DZIĘKI ZA ANIOŁA   ( ZA TRUD WŁOŻONY W PRACE  NIE ZASŁUŻYŁAM NA NIEGO ...... ....... jest mi smutno .....


6.Agata z bloga http://robotkirecznenawesolo.blogspot.com