niedziela, 22 czerwca 2014

Wymianka 12 kartek w 12 miesięcy - Czerwiec

Temat wymianki na Czerwiec to - Podróże

Tworzymy karteczki związane w jakikolwiek sposób z podróżą.
Może to być nawet widokówka z jakiegoś miasta w którym byłyście,
bo wiem że nie które osoby  już teraz wyjeżdżają już na wakacje :)


Ja bez zastanowienia postawiłam  na zrobienie mojej wersji kartki z Barcelony.







Mam bzika co do Barcelony wszystko co mi wpadnie w ręce o Barcelonie skrzętnie jest chowane :)))
 Najbardziej w Barcelonie podziwiam dzieła Gaudiego 
Ostatnio czytałam książkę własnie związana z Gaudim, bardzo mi się podobała bo jest w niej dużo opisów architektury dzieł Gaudiego :) ale i watek ciekawy ........



Antonio Gaudi, artysta niezwykły, człowiek ogromnej skromności i religijności, w dziełach projektowanych i budowanych na wzór wielkiego Bożego projektu, skrywa w rzeczywistości relikwię wyjaśniającą tajemnicę proroctwa sprzed tysiącleci. Jnan Givell dożywający swoich dni w jednym z barcelońskich domów dla starców usiłuje wyjawić swojej wnuczce Marii szereg tajemnic związanych z jego mistrzem Antonio Gaudim. Chaotyczne wyznanie chorego starca Maria uznaje początkowo za całkowity bełkot. Dość szybko jednak pojmuje, że dzięki tym wyznaniom stała się powierniczką tajemnicy, którą odszyfrować może, wnikliwie analizując poszczególne dzieła Antonio Gaudiego, szczególnie zaś kościoła Sagrada Familia. Śmierć dziadka i kilku osób z nim związanych uświadamiają Marii, że sama stała się celem morderczej sekty, która w 1926 r., pozorując wypadek, zamordowała Antonio Gaudiego.


A to mój blog o Barcelonie  http://szczyptaobarcelonie.blogspot.com/

5 komentarzy:

  1. śliczna kartka, świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka doszła a oto recenzja do niej od
    Marta Borowska28 czerwca 2014 07:35
    Bardzo dziękuje za karteczkę wraz z mapką po Barcelonie:) pieniążek uroczy ....pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...