piątek, 20 lutego 2015

Zakłopotana :))


NADAL TRWAJĄ ZAPISY NA WYMIANKĘ WIELKANOCNĄ
(z lewej strony jest baner )


 Z racji ze lubię się dzielić tym razem zrobiłam niespodziankę  dla Lidzi z bloga Misiowy zakatek  Nie miałam pojęcia ze tyle emocji wywołałam w tak cudownej osobie. Poznaliśmy się przez przypadek bo gdzieś wypatrzyłam cudowna wymianke karteczkową :))




  Później  dołączyłam do wymianki 12 kartek w 12 miesięcy i nadal się bawię w jej wymiance  wiec wydawało mi się ze w ramach podziękowania za wsparcie w trudnych chwilach i zawsze ciepłe słowo mogę sprawić malutka paczkę w ramach podziękowania a z racji ze moje zapasy magazynowe coraz większe bo mam tendencje do chomikowania i mówienia to się jeszcze przyda chyba będę musiała zamieszkać w garażu :)))


1 komentarz:

  1. Kochana, malutką paczuszkę? Toż to była super paka i sprawiłaś mi nią tyle radości że nawet sobie nie wyobrażasz :) Jeszce raz CI bardzo za wszystko z całego serca dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Życzenia Wielkanocne

Zdrowych Spokojnych Rodzinnych Świąt Wielkanocnych smacznego jajka wiosennego słoneczka na twarzy