piątek, 5 czerwca 2015

Dzięki za podarki dla Kingi

Dziewczyny  i tym razem wielkie brawa Kinga zachwycona widzę ze rozkręcacie się :)))  i coraz fajniejsze podarki wędrują do dziewczyn. Kreatywność w Waszych rękach to dzieła które na pewno każda z nas biorących udział  będzie długo wspominać

 to tyle
 już jedna z uczestniczek została osunięta  - 8 stycznia
 ( Paulina Szczepańska)  

 Prosiłam o przemyślenie sprawy bo zdaję sobie sprawę ze rok zabawy to szmat czasu w życiu każdej z nas bo życie sprawia niespodzianki ale trzeba się wywiązywać z zobowiązań  jaki na siebie bierzemy.  Ja wczesnej podaje terminy po to żeby na ostatnia chwile nie musieć się pocić przed wysyłka.

 Mam nadzieje ze kolejnymi osobami już się nie będziemy rozstawać ( bo do tygodnia po urodzinach czekamy na paczki/ daje tyle czasu bo wiem jak działa nasza poczta)


 Pozdrawiam Wszystkich odwiedzający  i życzę pracowitych raczek     

2 komentarze:

  1. Niesamowicie żałuję, że ja już na wstępie musiałam zrezygnować jednak życie pisze różne scenariusze nie koniecznie takie jakie sobie wymarzymy. Świetna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...