niedziela, 5 lipca 2015

Robótkowy Hasiok - Lipiec + wytyczne


Wciąż zbieramy karteczki z Herbaty 
wszystkim wspierającym akcje Dziękuje z serca 



Pogoda sprzyja leniuchowaniu .... za 10 dni kolejne urodziny mam nadzieje ze tym razem paczki dojdą na czas .... bo to ostatnia letnia przesyłka ...... 

W przesyłce w ramach wyjątkowy (upały) może być herbata jakaś owocowa ( a dowiedziałam sie ze Agata lubi chałwę i bakalie w czekoladzie .....)

I tak kolejny miesiąc z Hasiokiem Robótkowym i prezentacjami  za Nami,  w grudniu będziemy oceniać słoiczki i będą nagrody za współprace ze mną. Mam nadzieje ze wszystkie uczestniczki będą zadowolone z zabawy i będą się nadal bawić ze mną w przyszłym roku :))

Mój HASIOK ROBÓTKOWY też nieźle wygląda bo dorzucam systematycznie ścinki bo w czasie remontu pracowni znalazłam masę papierków- ścinek które wykorzystuje do robienia kwiatków z dziurkacza.





1 komentarz:

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...