czwartek, 3 listopada 2016

Zapisałam się

W 2017  roku biorę udział w zabawie Kartki robione przez cały rok   organizowanej prze Anię po raz drugi- Ja biore udział pierwszy raz 




Zdecydowałam się dołączyć bo i tak robię kartki o rożnej tematyce w ciągu roku - czasem w lipcu już coś powstaje na Boże Narodzenie bo powoli swoje zapasy segreguje i wykorzystuję.

 Myślę ze podołam tej zabawie mimo ze wolne mam tylko 2 dni w tygodniu :))


 Na pewno Kolejny HASIOK ROBÓTKOWY też będę organizowała

6 komentarzy:

  1. Witaj Reniu
    Ciesze się , że postanowiłaś dołączyć do zabawy kartkowej. Tylko po co czekać do stycznia? Zapraszam Cię już teraz. pewnie i tak będziesz robić kartki na święta więc nic nie stoi na przeszkodzie aby je zrobić razem z nami :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. I fajnie, że dołączysz zobaczysz jak to fajnie, jak się ma potem tyle kartek gotowych do wykorzystania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na braki Lidziu nir cierpie bo robiłam i madal cos skladam mimo ze po 12 godz ledwo patrzę na oczy

      obecnie zapas karyrk miesci się w 3 pudelkach po butach :))

      Usuń
  3. Reniu! Na pewno dasz radę,życzę ci tego - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia karteczki piekne

    OdpowiedzUsuń

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...