poniedziałek, 9 stycznia 2017

Najpiękniejszy Hasiok Robótkowy 2016


Najpiękniejszy Hasiok Robótkowy jest dziełem Izabeli H





 Serdecznie Podziękowania  za udział w zabawie dla:  

* Agaty F,  
*Moki,
* Świata według Basi, 
*Anette;)) 

Prezenty  upominkowe wyślę do końca stycznia  za udział w Hasiokowej Zabawie 


ZAPRASZAM DO WSPÓLNEJ ZABAWY - HASIOK ROBÓTKOWY 2017 CZEKA .
 Robisz prace zbieraj resztki do pojemnika pokaz ile w ciągu roku tego uzbierasz a możne i wygrasz w konkursie na Najpiękniej  ozdobiony  pojemnik ... nic nie wiadomo do kogo w 2017 los się uśmiechnie 

Mnie zauroczyła praca Elżusi  już jak widziałam ten uroczy kubeczek postanowiłam wyróżnić nie zależnie od wyniku rocznego









5 komentarzy:

  1. Izy słoiczek super, a ten pomysł na kubeczek Eluni niezły, może go kiedyś skopiuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu! Gratulacje dla Izy, ładny hasiok zrobiła, Eluni też jest ładny - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. słoik Izki jest piękny, a kubek Eluni też mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Izy :-)

    Kubek Eli i moją uwagę przykuł, ale był poza głosowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za głosy wszystkim głosującym dziewczynom. Jestem wzruszona, że mój Hasiok przypadł Wam do gustu. Dziękuję Reniu za super zabawę.

    OdpowiedzUsuń