niedziela, 11 czerwca 2017

Kartka + trosze o mnie

w wolnych chwilach ( to jest ok 1 godz od czasu do czasu ) realizuje swoje plany dotyczące nowych kartek bo zrobiłam projekty które czekają na realizacje oto jedna z nich








Dziewczyny przepraszam ze tak mało pisze i zagladam sporadycznie do Was ale nie mam obecnie za bardzo czasu na nic skończyłam maraton 3 tygodniowych nocek a na dodatek od miesiaca walcze o zdrowie mojego prosiaczka Ptysia.  Niestety to co usłyszałam  ponad 2 tyg temu zmoziło mnie na maksa okazło sie ze mój kochany pupilek ma złamana szczęke w 2 miejscach i musi przejś dość długa rehabilitacje i  leczenie :((( Obecnie sytułacja jest stabilna ale malec zabiera mi mase czasu bo muszę go karmic praktycznie co 3- 4 godz i poic aby sie nie odwodnił.


7 komentarzy:

  1. Reniu! Karteczka jest prześliczna z tych perełek - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna karteczka i szybkiej kuracji dla milusinskiego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jaka szkoda Twojego Ptysia, mam nadzieję że szybko wróci do zdrowia, nie martw się Reniu będzie dobrze, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, a jak on to zrobił, że szczękę połamał? Kartka przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie zawisł w klatce na zębach. Lub zderzył się z czymś ciężkim

      Usuń

Kartki Wielkanocne 2024

 No w końcu powstały pracowałam nad nimi w ubiegłym tygodniu.W końcu dziś nadrobiłam braki w doszlifowaniu do końca efektu który sobie wymyś...