piątek, 31 sierpnia 2018

Robotkowy Hasiok Sierpień

Dziś juzostatni dzień sierpnia jak ten czas wakacyjny szybko zleciał a i mnie samej ostatnie pół roku przeleciało w nowej pracy od września wracam do boju dziewczyny małymi kroczkami bo mam masę zalegloscii blogowycg i w domu na bakier ze wszystkim ahhhh trzeba podnieść się z gleby i walczyć o siebie i moje marzenia.

Mam pytanko czy jest ktos zorientowany czy usługi pocztowe należy doliczać do fakturowania jesliprowadzi sie dzialalnosc nierejestrowane a jeśli tak to czy wpisywacto w koszty.


A teraz Hasiok rok powołania się kończy to i zabawa sie konczy troszkę będzie mi żal ale po kilku latach ten rok jest już ostatnim z Hasiokiem





3 komentarze:

  1. Reniu! Słoiczek prawie pełny,Więc dużo się u Ciebie działo, Miłego powrotu Ci Życzę, W sprawie poczty niestety nie pomogę Ci, Bo nie mam pojęcia - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko kiedyś się kończy, niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo już prawie zapełniony słoiczek. Super. Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...