środa, 6 stycznia 2021

Podziękowania

 Pragnę serdecznie podziękować za kartki świąteczne które do mnie dotarły bo wiem że większość że względu na pandemię nie wysyła ... ja w tym roku ograniczyłam się do kilku że wzg na koszty bo nadal nie pracuje. Ale mam nadzieję że niebawem się to zmieni 


 Zacisza Lenki 


Czarna Dama

Zrobiła mi niespodziankę i podzieliła się  ozdobami i nie tylko ze mną  bo ozdobiona cały dom









Mariola i Julka



Świat według  Basi


Elunia


Od koleżanki Agnieszki i Aleksandry




















4 komentarze:

  1. Piękne kartki Reniu dostałaś. Wszystkiego dobrego w nowym roku Ci życzę i powodzenia w szukaniu pracy. Sama byłam prawie 3 lata bezrobotna, więc wiem jak to jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie piekne,wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu bardzo miłe są takie niespodzianki. Pięknie Cię dziewczyny obdarowały !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wyrazy pamięci :-) Jeszcze raz dziękuję za kartkę :-)

    OdpowiedzUsuń

Życzenia Wielkanocne

Zdrowych Spokojnych Rodzinnych Świąt Wielkanocnych smacznego jajka wiosennego słoneczka na twarzy