sobota, 16 lipca 2022

To juz 6 miesiąc

 Dziś mija pół roku  jak odszedł do Nieba Ojciec. A we mnie Zamiast ból i smutek maleć wycisnąć się zaczyna się wszystko burzyć, jakby dopiero teraz to wszystko szukali ujścia. Z dnia na dzień więcej wylewam łez i myślę jakby nie siostrzeniec i praca mieszkałam bym w psychiatryku.


Kochany Tato nie udało mi się zrobić wszystkiego tak jak zawsze Ty robìlrs w ogródku ale staram sie podolac twoim wizją w ogrodku bo wiem ze siedzisz na chmurce i smucisz się kiedy sie poddaje tak bardzobrakuje mi Twoich rad i pomocy przy prostych pracach w ogrodzie

4 komentarze:

  1. Nie Reniu, to nie tak. Tata się nie smuci, tylko jest z Ciebie dumny, bo widzi, że choć Ci ciężko, to starasz się i robisz ile możesz. Przesyłam Ci dużą dawkę pozytywnej energii. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu głowa do góry , tata się na pewno nie smuci tylko docenia to co zrobiłaś. I zajmij głowę czymś swoim bo inaczej faktycznie oszalejesz!! Zdrówka życzę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Kartki Wielkanocne 2024

 No w końcu powstały pracowałam nad nimi w ubiegłym tygodniu.W końcu dziś nadrobiłam braki w doszlifowaniu do końca efektu który sobie wymyś...