niedziela, 11 października 2015

Wyróżnienie Liebster Awars od Anni





Dostałam kolejne Wyróznienie od Anny ale jakoś nie było czasu aby odpisać
 tak koło 15 września dostałam owe wyróżnienie ale czas mi gdzieś uciekł  bo troszkę pracy było i w domu i w ogrodzie. Lubie jesien a pogoda była wymarzona wiec na podwórku siedziałam   

A tu odpowiedzi na pytania od Anny

1. Co i dla kogo tworzysz?
Jako ze blog jest o kartkach to kartki w ciekawych formach .
Prace zazwyczaj trafiając przyjaciół i znajomych, zdarzyło się kilka prac na zamówienie
2. Co myślisz o wymiankach na blogach?
 Jak dla mnie rewelacja, to świetna forma więzi między rękodzielniczkami

3. Byłaś/jesteś/chciałabyś zostać projektantką na którejś ze stron oferujących przydasie?
Nie

4. Odwiedzasz blogi inne niż poświęcone rękodziełu? (modowe, o kosmetykach)
Nie

5. Marzy Ci się coś związanego z tworzeniem?
Tak, chciałam by być współwłaścicielką sklepiku z rękodziełem, bo samej nie stać mnie na taki wydatek i brak mi doświadczenia 

6. Jakie przydasie chciałabyś mieć/dostać/wykorzystać pierwszy raz?
Kocham wszystko co dostaje i kupie nie mam konkretnej rzeczy

7Lubisz/lubiłaś w szkole plastykę, zajęcia praktyczne?
Tak, lubiłam ale dziś z perspektywy czasu żałuję ze tak mało się przykładałam :))

8. Bierzesz udział w candy/rozdaniach na blogach?
Kilka razy zdarzyło się, zazwyczaj zostawiam miejsce dla innych

9Dlaczego tworzysz?
Kocham kartki pocztówki swoja pasje do tworzenia obudziłam w sobie kiedy zobaczy kartki robione w grafice komputerowej. Pierwsze kartki trafiły do koleżanek i przyjaciół, rodziny  

10Jakiej tematyce najczęściej są poświęcone Twoje prace? Na jakie okazje najczęściej powstają?
Mam totalnego bzika co do tworzenia kartek Bożonarodzeniowych 
robię ich około 70 każdego roku lubię tez tworzyć kartki na urodziny, imieniny
 zdarzy się też czasem na Ślub 

11. Bierzesz/brałaś udział w wyzwaniach? (tworzenie prac według wytycznych, na konkretny temat)

Jak na razie zaliczyłam 2 takie wyzwania u Czarnej Damy


 Moje  pytania 

1 Jaką porę roku lubisz ?
2. Jaki kolor dominuje w Twoich pracach ?
3. Czy bierzesz udział w Candy i Wymiankach? 
4. Jaka technika najczęściej wykonujesz prace ?
5. Czy zwracasz uwagę na kolory, czcionkę i grafikę bloga do którego zaglądasz ?
6. Jaka pracę wykonałaś jako pierwsza ( jeśli masz zdjęcie możesz pokazać )
7. Ulubiona potrawa?
8. Twoja ulubiona książka? 
9 Ulubione kwiaty? 
10. Wolisz wcześnie wstać, czy późno iść spać? 
11. Jakiej tematyce najczęściej są poświęcone Twoje prace? Na jakie okazje najczęściej powstają?


Ja wyróżniam 






1 komentarz:

Kartki Wielkanocne 2024

 No w końcu powstały pracowałam nad nimi w ubiegłym tygodniu.W końcu dziś nadrobiłam braki w doszlifowaniu do końca efektu który sobie wymyś...