środa, 14 października 2015

Podarki za Dekoracje stołu

W poniedziałek przyszła paczuszka z podziękowanie za udział w Zabawie - Pochwal się
 tym razem była to Dekoracja stołu 



 Bardzo dziękuję za docenienie mojej pracy nad dekoracja a z racji ze był to temat związany ze stołem dostałam  podkładki filcowe oraz przecudowna  szmatkę do garnków ale u mnie raczej będzie ozdoba kuchni bo nie miałam bym serca ja zniszczyć, serwetki papierowe pod ciastka ( ja już wiem ze u mnie powstaną z nich ozdoby ) bileciki z serduszkiem  będą jako wizytówki  no i urocza karteczka z miłymi słowami od organizatorki 




4 komentarze:

  1. Jeszcze raz dziękuję Ci za pochwalenie się dekoracją stołową :)
    Kochana kaczuszki to są poza prezentem za pochwalenie się. Masz je ode mnie w podziękowaniu za te wszystkie miłe słowa jakie zostawiasz u mnie na blogu, za branie udziału w moich zabawach i za pamięć o mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tym bardziej dziękuje bo zawsze będą mi przypominały o Tobie :))

      Usuń

Kartki Wielkanocne 2024

 No w końcu powstały pracowałam nad nimi w ubiegłym tygodniu.W końcu dziś nadrobiłam braki w doszlifowaniu do końca efektu który sobie wymyś...