środa, 13 kwietnia 2016

Dzień Leśnych Zwierząt - Marzec

Marzec był  miesiącem  Leśnych Zwierząt
  Jako dodatek do kartki miał zostać użyty sznurek .
 Ja swoja pracę wykonałam z moimi 9 palcami bo niestety szyna na 10 palcu nie była pomocna :))) ale dałam radę

Od Ani z Tychów otrzymałam takie dwa słodkie jeżyki Kartka dotarła do mnie 12 kwietnia nie wiem co było przyczyna tak późnego dojścia  ale liczy się ze doszło



 Ale z racji ze kartka dotarła tak pożno nasza Kochana Lidia zrobiła już dla mnie karteczkę i tym sposobem w marcu zostałam obdarowana 2 kartkami



Ja swoja kartkę wysyłałam do Irlandii do  Sarenki






7 komentarzy:

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...