niedziela, 9 lipca 2023

List do Dziadka

 Kochany Dziadku dziś obchodzil by s swoje 100 urodziny.... Byłeś dla mnie jak ojciec bo to z tobą spędzałam zawsze najfajniejszy czas bo to ty zawsze stałeś po mojej stronie kiedy wszyscy wokoło byli przeciwko mnie. Mój młodzieńczy bunt to ty gasiles swoją mądrością i serdecznością.....

Kiedy odszedłeś miałam zaledwie 21 lat zawalił mi się świat nie potrafiłam patrzeć na twoje zdjęcia w albumie bo zaraz płakałam  a dziś kiedy przychodzę na cmentarz to wiem że byłeś dla mnie i mojej siostry Najlepszym Dziadkiem byłeś wzorem do naśladowania najlepszą księgą życia....... Dzięki Ci za to

2 komentarze:

  1. Pięknie napisane. Niestety jednego Dziadka nigdy nie poznałam , bo umarł jeszcze przed moim narodzinami a drugi umarł jak byłam jeszcze dzieckiem tak ze wspomnień brak jakichkolwiek. Fajnie że masz chociaż te wspomnienia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie ci dziadkowie, prawdziwy tacy... (że sparafrazuję słowa znanego hitu). Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Życzenia Wielkanocne

Zdrowych Spokojnych Rodzinnych Świąt Wielkanocnych smacznego jajka wiosennego słoneczka na twarzy