sobota, 26 września 2015

Jesienna Dekoracja Stołu

1. Paczuszki dla  Dziewczyn biorących udział w  Zabawie Zdjęcie z Wakacji w drodze do Nich  - czekajcie mam nadzieje ze paczuszki sie przydają



A tu zawartość paczek  w całości

 Przykładowa zawartość



2. Prezenty dotarły do mnie czekam jeszcze na jeden który w drodze
Następna przesyłka do Basi  wysyłamy koło 22 Października
Jeszcze raz DZIĘKUJĘ ZA prezenty i wytrwałość w Wymiance Urodzinowej


3. Wysłałam do Lidzi zdjęcia - Pochwal się Dekoracja stołu 

Ja swoja dekoracje "Herbatka u Renii" stworzyłam w 5 minut









Lubie tworzyć rożne dekoracje stołu ale często zapominam o zdobieniu zdjęcia, zwłaszcza jak robię dekoracje u kogoś ze znajomych


podpatrzone  u koleżanek z pracy 




a tu moje pierwsze dzieła 


5 komentarzy:

  1. Ja uważam, że o wiele lepiej smakuje jedzenie, kiedy jest podane pięknie a nie byle jak. Lubię dekorować, choć sama też rzadko robiłam tym dekoracjom zdjęcia, dopiero od niedawna zaczęłam wszystko uwieczniać na zdjeciach, tak ku pamięci :) Twoja dekoracja Reniu, może i w 5 minut, ale z takiego stołu od razu lepiej by się jadło i piło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie sobie poradziłaś z dekoracją i to w ekspresowym tempie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, bardzo podobają mi się Twoje dekoracje. Aż chce się usiąść przy takim stole.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna Twoja dekoracja i na czasie jesienna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana - bardzo ale to bardzo dziękuje za prezencik - same cudaski przyszły
    Jesteś wspaniała
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Kartki Wielkanocne 2024

 No w końcu powstały pracowałam nad nimi w ubiegłym tygodniu.W końcu dziś nadrobiłam braki w doszlifowaniu do końca efektu który sobie wymyś...