sobota, 2 stycznia 2016

Moje Miasto - Piekary Śląskie

W czasie adwentu miedzy 3 a 4 tygodniem Parafia mojego kościoła wraz z władzami miasta zorganizowała konkurs na najpiękniej przystrojona choinkę


 




 




A tak wygląda choinka moja familijna  co roku coś nowego trafia na jej gałązki  
Ślaska choinka na swoich gałązkach ma nie tylko bombki ( u nas w domu ponad połowa to bombki które przechodzą z pokolenia na pokolenie )  łańcuchy i światełka ale przede wszystkim znajdują się tam orzechy pierniki słodkości  i rzeczy ręcznie robione 



2 komentarze:

  1. Choinki piękne, a Twoja do tego taka duża. I na mojej choince wiszą bombki starsze ode mnie, choć już ich niewiele zostało, więc i choinka wielkością do ilości bombek dopasowana. Bombki od lat przechowywane są w drewnianej walizce, z którą dziadek wrócił z robót w Niemczech po zakończeniu II wojny światowej - można w niej znaleźć ozdobne cukierki-sopelki, niewiele młodsze ode mnie.

    OdpowiedzUsuń

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...