wtorek, 19 stycznia 2016

Niespodzianka od Agatrix

W zeszłym roku brałam udział w Wymiance u Agatrix


 trafiłam na nieuczciwą uczestniczkę zabawy i zostałam jak to określiła Agata poszkodowana :)) Ja się tak nie czułam, bo moja paczuszka własnie pojechała własnie do Agaty
Agata nie mogła pogodzić się z tym wiec  przysłała mi niespodziankę w ramach rekompensaty sama  masę wspaniałych i cudownych podarków






A teraz coś śmiesznego !!!!
W  czasie otwierania paczki szczeliłam  gafę   ups  wczoraj kiedy rozkładałam skrzynkę po opróżnieniu  znalazłam :))))






6 komentarzy:

  1. Dobrze, że są jednak uczciwi ludzie .Chwali się koleżance ,że jednak wysłała prezent za kogoś innego...
    Ja też wygrałam (podobno)nagrodę i już będzie ze trzy miesiące jak na nią czekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie potrafiłam bym spać spokojnie jakby u moich koleżanek z wymianki jaka prowadzę ktoś nie dostał tego co mu się należy
      niestety dla mnie to już 2 taka sytuacja z nieuczciwości wobec blogowiczek

      Usuń
  2. Cieszę sie że Ci się podoba - ja tez Reniu nie moglam spać wiedząc że nic nie dostałaś
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj wiem coś o nieuczciwości innych. Fajnie, że dostałaś jednak swój prezent, to się chwali organizatorce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny gest ze strony Agaty, a prezenty jeszcze ładniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Kartki Wielkanocne 2024

 No w końcu powstały pracowałam nad nimi w ubiegłym tygodniu.W końcu dziś nadrobiłam braki w doszlifowaniu do końca efektu który sobie wymyś...