czwartek, 3 września 2015

Konkursik po Wakacyjny

Dziś w czasie grzebania po blogach wpadłam z wizyta do Raeszki i znalazłam tam zdjęcie które mnie powaliło i wpadłam na pomysł zorganizowania konkursu na Zdjęcie Wakacyjne



  Do 15 września czekam na zdjęcie pod adresem Gmaila  z dopiskiem  Wakacje 

 Na zdjęciu może być wszystko co przywołuje miłą chwile Wakacyjną ( zdjęcie nie musi być zrobione w  tym roku  roku)

 Np niezwykłe miejsce, osoba, wydarzenie, może udało się komuś wyhodować coś o niezwykłym kształcie :)))


Od 20 września do 25 września będziemy glosować na  zdjęcia, ale jak napisze później.
Czeka  scrapkowa nagroda za Wygranie

 moje zdjęcie




4 komentarze:

Kartki Wielkanocne 2024

 No w końcu powstały pracowałam nad nimi w ubiegłym tygodniu.W końcu dziś nadrobiłam braki w doszlifowaniu do końca efektu który sobie wymyś...