wtorek, 15 września 2015

15 wrzesień- Moje Urodziny/ Całoroczna Wymianka Urodzinowa


Dziś obchodzę kolejne Urodziny .......

 A tu po polsku  bo tekst po śląsku nie Wszyscy rozumieją 

100 lat
Niech spełnią się marzenia
i miej dobre dni
Niech zdrowie dopisuje
A kieszeń niech nie ma dziury
aby pieniędzy było coraz więcej
a z kieszeni nie znikały 


.
Jednym z  marzeń jest wydanie własnego tomika wierszy...... Na razie  pisze i chwale się na stronie Wierszoplecia  chłonnych amatorskiej poezji zapraszam do dołączenia do strony.

Kocham Barcelonę i mam nadzieje ze uda mi się ja odwiedzić kolejny raz .....
Kocham każde dzieło które tworzone jest przez ludzkie ręce bo w takich pracach jest cząstka ludzkiego serca

17 komentarzy:

  1. Na początek dnia urodzinowego,
    wyśle Tobie coś miłego,
    promyk słonka na błękicie,
    by Ci uprzyjemniał życie,
    krople rosy na trawniku,
    szczęścia dadzą Ci bez liku.
    Śpiew słowika nad Twą głową,
    uśmiech, całus dobre słowo,
    i życzenia z serca mego
    dnia cudnego, wesołego.

    Wszystkiego Najlepszego w Dniu Urodzin

    OdpowiedzUsuń
  2. i ode mnie Reniu STO LATEK !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. i ode mnie Reniu STO LATEK !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. sto lat sto lat, czekamy na pokaz prezentów hihihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana spóźnione ale serdeczne życzenia. Wszystkiego co najlepsze CI życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańcze i banany niech Ci tańczą dzionek cały.
    Niech wesoło ćwierka ptaszek,
    goście niech naniosą flaszek.
    Hipopotam zejdzie z drzewa,
    niechaj Doda Ci zaśpiewa.
    Uśmiech towarzyszy wiernie
    - moc uścisków masz ode mnie!
    Wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu z okazji Twoigo geburstagu wszystkigo co najpiknijsze w życiu,spełniynio wszystkich marzeń i co ino chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu wszystkiego naj, najlepszego z okazji urodzin.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana i ode mnie Sto lat!!!! Spełnienia marzeń!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)
    Paczuszka dotarła?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę czasu i odpowiesz na moje pytania jakie przygotowałam w ramach Liebster Blog Award. Nominowałam Ciebie.
    Spóźnione, ale szczere życzenia: zdrowia, zdrowia (2 razy, bo według mnie jest najważniejsze) i spełnienia marzeń!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze raz życzę spełnienia marzeń i nieustającej weny twórczej :)

    OdpowiedzUsuń

Kartki Wielkanocne 2024

 No w końcu powstały pracowałam nad nimi w ubiegłym tygodniu.W końcu dziś nadrobiłam braki w doszlifowaniu do końca efektu który sobie wymyś...