sobota, 5 września 2015

Bremen



1. Trwa konkurs na  Zdjęcie Wakacyjne

2 Zbieramy nadal karteczki z Herbaty

3  ..... za 10 dni kolejne urodziny - Wymianka Urodzinowa


************************************************************

Dziś coś z innej beczki ... ja swoje wakacje zawsze mam i miałam dopiero w październiku .... tak dla mnie to zawsze był i zawsze zostanie najlepszy czas na odpoczynek
 Brema to bardzo piękne miasto na północy Niemiec z woda pachnąca morzem bo miasto leży zaledwie 70 km od otwartego morza.  Najbardziej jednak kocham stare miasto gdzie uliczki są tak wąskie ze dwa wózki dziecięce się nie miną, chodząc tymi tajemniczymi uliczkami człowiek czuje sie jakby trafił do jakiejś magicznej bajki
 Od czasu do czasu napisze o tym magicznym mieście i spróbuje pokazać miasto moimi oczami nie wiem czy ta podroż będzie obiektywna bo podroż do tego miasta zawsze wprowadza w moje życie radość serca i masę emocji.....


 Na początek  kilka pocztówek z Bremen







1 komentarz:

Kartki Wielkanocne 2024

 No w końcu powstały pracowałam nad nimi w ubiegłym tygodniu.W końcu dziś nadrobiłam braki w doszlifowaniu do końca efektu który sobie wymyś...