sobota, 28 maja 2016

Niespodzianka

Witam !!! żyję tylko jakoś z czasem na opak .......
 Wczoraj to jest 27 maja odebrałam tajemnicza przesyłkę bez adresata ... hm  ciekawe  co to za paczuszka  otwieram a to prezencik od Korneli aż mi się głupio zrobiło :)))  moja paczka do niej jeszcze w rozsypce jak kilka innych do wysłania problemy zatrzymały wysyłkę ale powoli wszystko zaczyna sie układać w sensowny układ dnia  dla mnie meczący ale dla innych nie mniej.
 Nie martwcie się dziewczyny każda swoja paczuszkę ode mnie dostanie  w ciągu 2 tygodni  ( ale co do kogo i za co to niebawem )
 I jeszcze jedno dzięki Kochana za karteczki z herbaty

a teraz drobiazgi drogie mojemu sercu bo wykonane ręcznie, zakochałam się w tej sówce


 a w środku słodkości




 a teraz pochwale sie ze kolejny raz zakwitł mi storczyk





6 komentarzy:

  1. Swietny prezencik otrzymalas i piekny storczyk. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna niespodziankę dostałaś, sówka przesłodka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. miły prezent,a storczyk odwdzięczył się za opiekę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny prezent, storczyk również.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu! Prezencik śliczny dostałaś, sówka naprawdę jest słodka.A czasu wszystkim jakoś brakuje, jakoś tak szybciej teraz leci.Storczyk pięknie Ci zakwitł mnie też zakwitł na nowo ale nie tak ładnie - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń