niedziela, 29 maja 2016

Papierowa Torebka

Kiedy byłam maleńka to w niej dostawałam księżycowe landrynki. Jeszcze dziś kiedy o nich myślę czuje ich smak taki słodki pomarańczowy już teraz takich landrynek nie ma no niby są ale już nie maja takiego samego smaku.
 Kiedyś wszystko było pakowane w szare torebki papierowe ale świat był wesoły /a dziś jest odwrotnie torebki kusza nas aby coś kopić a w portfelu pustki nie ma nic tylko wsparcie od rodziny dobrze ze przynajmniej to jest w dzisiejszym świecie nie ma nic pewnego i jasnego aby wiedzieć kim się jest i czy ma się jeszcze jakiś byt na tym świecie.
Sentyment do papierowych torebek pozostał bo są one najbardziej ekologiczne i praktyczne bo można je później oddać na makulaturę i znów w sklepie coś dostać w szarej lub białej torebce papierowej. 

5 komentarzy:

  1. Reniu i ja uwielbiałam księzycowe landrynki tylko babcia moja jak kupowała w pewexie to w pudełeczku metalowym;)dziękuję za bardzo miłą smaczną niespodziankę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te z pewexu to były inne mnie chodziło o te które w latach 80 -tych kupowało się na wagę.
      Cieszę się z niespodzianka doszła :))

      Usuń
  2. Oj tak... Kiedyś wszystko smakowało inaczej... Może przez te szare torebki, a może przez brak większego wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu! ja również pamiętam te księżycowe landrynki i wiele innych, to fakt że dzisiejsze nie mają tego smaku. Pamiętam też migdałki jakie dobre były, pszczółki i wiele innych które chętnie by się dzisiaj zjadło Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Reniu właśnie wczoraj dostałam kartkę od Ciebie. Lubimy rodzinnie obejrzeć jakiś film lub bajkę, a ostatnio znów Merida Waleczna był na topie. Bardzo dziękuję i za dodatkowym bonusik. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...