poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Candy Urodzinowe

Tak organizuje moje pierwsze Candy - tak wiec za miesiąc od dziś mam urodziny. Zapisy trwaja do 15 września  do godz 23:30.
 Do wygrania jest kilka drobiazgów  ( tasiemka, 2 taśmy przylepne,  scrapki. baza do okrągłej kartki ramka ) ale nie wykluczone że coś jeszcze dorzucę






Zasady 

1. Zamieścić u siebie na blogu banerek z linkiem 

przekierowującym do tego wpisu poświęconego candy

2. Zgłosić chęć udziału w candy w komentarzu pod tym 

postem. ( prosiłam bym aby wpisy były numerowane)

3. Losowanie odbędzie się 17 września 





Zapraszam jeszcze chętnych  do wysyłania mi kartek urodzinowych wiec o tym Tutaj 



22 komentarze:

  1. 1. Chyba jestem pierwsza. Z miłą chęcią Reniu zapisuje się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3. To ja sie zapisuje jako trzecia

    OdpowiedzUsuń
  3. 4. Chętnie wezmę udział Reniu w Twoim urodzinowym Candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. 5. Reniu! Ja też chętnie wezmę udział w twoim Candy -Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. 6. Z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  6. 7 moja szczęśliwa liczba zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  7. 10. Ja również chętnie zapisuję się do zabawy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. 11. To i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 12. I ja również ustawiam się w kolejce :) I już teraz życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek :* Zdrówka, miłości i szczęścia :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. 13. Może szczęśliwa 13 - stka. Oby. Są przydasie jest zabawa i frajda z tworzenia dlatego biorę udział w Twoim candy.
    Baner: bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dla mnie jrst szczęśliwy bo w czasie matury z 13 mialam dużo do czynienia :))

      Usuń
  11. 14. Z przyjemnością dołączam do zabawy i składam najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzin. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 15. Najserdeczniejsze życzenia z okazji zbliżających się urodzin. Zgłaszam się do urodzinowej zabawy, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  13. 16. No jak, przydasie są to i ja jestem :)))
    banerek zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 17. Życzę usmiechu każdego dnia, szczególnie w urodziny :)))
    Oczywiście staję w kolejce po śliczne przydasie.
    Banerek tutaj - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Zapraszam też do siebie i pzodrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. 18. I ja chętnie przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Moc najserdeczniejszych życzeń urodzinkowych!
    Chętnie dołączam do zabawy!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  17. Już Tobie życzę wszystkiego najlepszego i zapisuję się po cudowności jakie przygotowałaś .Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-). Jestem 20 :-)

    OdpowiedzUsuń

Kartki Wielkanocne 2024

 No w końcu powstały pracowałam nad nimi w ubiegłym tygodniu.W końcu dziś nadrobiłam braki w doszlifowaniu do końca efektu który sobie wymyś...