środa, 4 marca 2015

Wymianka Urodzinowa - Całoroczna

Kilka dziewczyn prowadzi różnie Wymianki  ja chyba tez wpadłam  w nałóg  Wymiankowy i tak pomyślałam możne jeszcze ktoś się znajdzie i będzie chciał dostać Kartkę na Urodziny.


 Zasada jest prosta

W zabawie  może brać udział każdy  chętny wystarczy że prowadzi Stronę 

1. Zapisy do 30  marca 2015 roku
Kartka może być zrobiona albo kupiona.

2. Chętnych zapisujących się proszę wpisać w komentarzu dzień i miesiąc
Adres do korespondencji proszę przesłać na (ren.cieśla@gmail.com)
 z Tytułem Urodzinowa Kartka 


3. Pierwszymi  solenizantami  do których  będziemy wysyłać będą osoby z Maja a ostatnimi osoby z Kwietnia.
Adresy na e maile będę przesyłać zawsze pod koniec  miesiąca

4 W przesyłce urodzinowej powinno  znaleźć się:
    * Kartka  Urodzinowa
    * Drobiazg w kolorze niebieskim lub czerwonym (broszka, wstążka, kwiatek, słonik serwetka )
    * Coś  słodkiego
   * Przydasie ( 2 sztuki)


ZAPRASZAM 

zdjęcie z neta 




MAJ

18 Maja Agatrix

CZERWIEC


2 Czerwca Dekupagekinii

10 czerwca Małgosia Z

LIPIEC

15 Lipiec Agata F

WRZESIEŃ

15 Wrzesień Renia

PAŹDZIERNIK

29 Pażdziernik Świat według Basi


LISTOPAD

19 Listopada Bożena G

 21 Listopada mlenka


STYCZEŃ

8 Styczeń Dorota


23 Styczeń Amaretto

25 styczeń Kasia S

LUTY 

2 Luty Mariola G

MARZEC

31 Marca Misiek 77

KWIECIEŃ

3 Kwiecień Agata B

6 Kwiecień Ula K

27 komentarzy:

  1. no to ja się zapisuję - 31 marca

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się z chęcią zapiszę :) - 8 stycznia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja tez się zapiszę 29 Październik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też Paula mam 8 stycznia ur.hahaha.Pomysł niezły. Ale bedziemy musialy długo czekac na kartki :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale jakie to będzie fajne czekanie na kartki które każda będzie inna i przyjdzie z całego kraju :))

      Usuń
    2. Będziemy razem świętować :)

      Usuń
  5. to ja też chcę....hihihi... 6 kwietnia... rok czekania :) na pewno warto

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chcę :) :) 21 listopada........... trochę poczekam :) ale ile prezentów w trakcie czekania zrobię i wyślę :) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja na 2 czerwca się zapisuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. co znaczy drobiazg? to ma byc coś zrobionego hand made, coś do twórczości czy np słonik na szczęście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jednak nie sprostam zabawie w trakcie przeprowadzki, wolę nie ryzykować że was zawiodę. Miłej zabawy życzę.

      Usuń
    2. tak może to byc drobiazg np słonik. seretka. bukieci chodzi o to zeby było w jednym z kolorów
      Moze to byc zrobione albo i kupione

      Usuń
  9. Mam pozwolenie to zapisuje się:P Moje urodziny 10 czerwca.

    OdpowiedzUsuń
  10. a się chętnie zapisuję, urodziny mam 15 lipca (wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Remiu nie mogę ci wysłać meila z adresem na gmeil, może masz jakiś iny adres meilowy, albo napisz coś do mnie a ja Ci odpisze mój adres witaminka24@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się waham, bo ciągle zastanawia mnie ten punkt 4 a mianowicie drobiazg. Czy to ma być gotowy prezent zrobiony przez nas, czy coś co można później jakoś obrobić lub dodać do swoich prac??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Drobiazg w kolorze niebieskim lub czerwonym (broszka, wstążka, kwiatek, słonik serwetka, mydełko w jakim pudełeczku chodzi o to żeby dominował w drobiazgu kolor czerwony lub niebieski
      W razie jeszcze pytan proszę pisać

      Usuń
    2. Pewnie Cię to już irytuje, ale wolę się wszystkiego teraz dowiedzieć a nie po zapisaniu

      Usuń
    3. "Kto pyta nie błądzi - wiec pytaj do woli :)) Ale jak masz ochotę to możesz i coś zrobić
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. I się spóźniłam. Zapomniałam o tej wymiance :) Czekam na następne :)

      Usuń
  13. Reniu ja też się zapisuję urodzinki ma 23.01. Adres wyśle ci z meila siostry witaminka24@interia.pl pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja chętnie dołączę do zabawy, a urodziny mam 3 kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też się zapisuję moje urodziny 19 listopad.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam,
    chętnie się zapiszę bo maj pusty - 18.05.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu nie ma grudnia na liście?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam takie pytanie każda zgłoszona osoba wysyła coś na urodziny każdej osobie czy jak? Przyznam szczerze że w tych wymiankach nie jestem aż tak biegła ;P Ale kusi mnie ta zabawa...

    OdpowiedzUsuń

Zmarła Basia Pawlak

 Właśnie przeczytałam  na FB że zmarła Basia Pawlak nasza blogowa koleżanka.  Trudno mi powstrzymać łzy była ze mną na blogu przez tyle lat...