wtorek, 16 stycznia 2024

Zmiany

 Rok zaczął się bardzo intensywnie i emocjonalny zmiany w pracy pochłonęły całą moja energię bo obecnie pracuje z jedną panią i gotujemy na prawie 200 osób. Przychodzę padnięta ale i szczęśliwa a weekend poświęcam domowi bo w tygodniu 3 godziny ponad spędzam na dojazdach do pracy.


Dziś mija 2 lata jak nie ma z Nami Taty ale zostały wspomnienia i smutek

Siostrzeniec też pochłania mi czas i energię bo to już bardzo rezolutny i ciekawski prawie 3 latek, jemu też muszę poświęcać czas by chociaż troszkę odciążyć mamę nad opieką nad nim.



To narażone tyle z frontu życia we sobotę chciałam bym zacząć robić kartki na Wielkanoc ale nie wiem czy mi się uda


5 komentarzy:

  1. Dużo dzieje się u Ciebie Reniu. Rozumiem jak się czujesz, bo 8.1. minęło trzy lata jak nie żyje mój tata, nadal boli i brakuje Go. Życzę żeby udało Ci się znaleźć czas na rękodzieło. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu fajnie że masz pracę która Cię całkowicie absorbuje i daje Ci satysfakcję. Trudno mi coś radzić w kwestii taty bo bardzo wcześnie straciłam oboje Rodziców, choć ostatnio odszedł mój Teść ( 6 listopada 2023) i też mam trudność żeby się jakoś pozbierać , ale żyć trzeba dalej. Życzę Ci pogody ducha przede wszystkim i dużo zdrowia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby czas goi rany, ale z własnego doświadczenia wiem, że nie do końca. Owszem trochę mniej boli, ale i tak rana jest. Ważne, żeby mieć zajęcia wtedy miej się o tym myśli

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak jest dużo pracy i innych zajęć, to nie ma kiedy się smucić. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Życzenia Wielkanocne

Zdrowych Spokojnych Rodzinnych Świąt Wielkanocnych smacznego jajka wiosennego słoneczka na twarzy