piątek, 22 sierpnia 2014

Wielkie porządki

Wczorajsza pogoda zagoniła mnie w kąt gdzie stoi moja al"a pracownia a w niej skrzynia z artykułami z gazet co zbieram, spojrzałam na nią i powiedziałam basta trzeba przeglądać co sie przyda a co nie....... i zaczął się dylemat z rzeczami fajna ale po co to trzymać- może kiedyś się przyda i wpadłam na pomysł ze zrobię skan i przechowam na płytce i w razie potrzeby wrócę do tego.

Podzielę się z wami moim działem dotyczącym  Dekoracji domu  bo to jest jak dla mnie temat rzeka i po części związany z kuchnią i dobrze podanym jedzeniem.


Źródło :  Świat Kobiety

6 komentarzy:

  1. Oj też tak nieraz mam, wszystko mogło by się przydać, tylko nie ma gdzie tego trzymać. Twój pomysł na przechowywanie na płytce jest super. Dużo zmieścisz a mało miejsca zajmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jakaś staroświecka jestem, bo jednak łatwiej pracuje mi się ze wzorem w ręku niż na dysku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ze lepiej na papierze ale na to trzeba miejsca a czasem potrzebne są tylko do zrobienia pomysłu a
      Trzymanie 5 skrzyń papierów tez nie widzi mi się a i papier sie niszczy

      Usuń
    2. Nie, aż takim chomikiem to nie jestem, nawet przydasie kupuję pod konkretną kartkę, a za dużo ich nie robię, więc skromniutko u mnie.

      Usuń
  3. fajny pomysł, bo tych papierów to rzeczywiście już za dużo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...