niedziela, 21 lutego 2016

Notka 22

Witajcie !!!!

1. Mam nadzieje ze zdjęcia  i paczuszki z Wymianki Urodzinowej już dotarły do tych kto jeszcze nie dostał  - bo doszły mnie glosy ze paczuszki wysłane.

Dziewczyny w czasie zapisywania listy uczestniczek wkradł się bląd i to straszny
 Pokrzywdziłam bym nasza kochana koleżankę Ulkę K która ma urodziny w kwietniu - adres do niej roześlę we wtorek 



2. w ramach przypomnienie  Julka   czeka na Kartkę od Nas  ma urodziny 28 lutego  wiec to już ostatnia chwila - miałam przypomnieć ale jakoś nie po drodze mi do notatki
Ja też zrobiłam ale jutro wysyłam, bo nie chciało mi się na pocztę iść  bo pogoda na mnie działa .... bardzo źle na nastrój


3. Mam nadzieje ze do wszystkich dotarły adresy z Wymianki Wielkanocnej


2 komentarze:

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...