wtorek, 22 września 2020

Urodzinowe Dziękuję

 W tym roku było spokojnie i  rodzinie  bo wszystko obk nas jakieś takie uciszone ale jest już lepiej czuje że wracam do życia ..... ale co z tego wyjdzie to się okaże



Elunia pergaminowa wróżka obdarowała mnie śliczna karteczka i zakładką i herbatką abym siedziala i podziwiała :)


Lidzia - Czarna dama obdarowała mnie paka wspaniałość aż zatkało mnie kiedy zobaczyłam masę paczki. Lidzia ty zawsze mnie rozkladasz na łopatki












W tym roku kwiatem moim są Wrzosy




I masa słodkości dostałam






3 komentarze:

  1. Reniu ta piękna Maryja jest zrobiona właśnie przez Elunię. Dostała ją od Niej moja Mamusia. A ponieważ okazałaś dla mojej Mamusi tyle serca, dobroci i modlitwy, to chciałam Ci ją dać w podziękowaniu. Tym bardziej w tym czasie jaki teraz przeżywasz, żeby Cię ta Matuchna wspierała i na Tobą czuwała. Mam nadzieję, że Elunia nie będzie miało mi tego za złe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu sto lat i wracaj do nas uśmiechnięta i zadowolona z życia. Świat blogowy jest piękny pełen bezinteresownych dobrych ludzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego Reniu - pogody ducha, uśmiechu na twarzy, wiary w ludzi oraz siły i wytrwałości w mierzeniu się z przeciwnościami losu :-)

    OdpowiedzUsuń

Życzenia Wielkanocne

Zdrowych Spokojnych Rodzinnych Świąt Wielkanocnych smacznego jajka wiosennego słoneczka na twarzy