środa, 9 września 2015

Wakacyjna Wymianka cz 2


Dziś prezentuje już druga część Wymianki  Wakacyjnej tym razem mi się trafiła sama organizatorka Agata  Mam nadzieje ze prezenty przypadły do gustu 





 jako prezent  ręcznie robiony wysłałam obrazek z motywem morskim 


oraz kartkę podpalana 






Co do mnie doszło pokaże jak odbiorę paczkę...... bo do dziś (10 września) jeszcze nie dotarła

Niestety trafiłam na nieuczciwa dziewczynę i paczki nie dostałam. Uczestniczka w ramach rekompensaty za  brak przesyłki zrobiła dla mnie PREZENTY

Bardzo dziękuje za zorganizowanie tak fajnej Wymianki Wakacyjnej i dziękuje za piękne prezenty jakie od  dziewczyn dostałam

1 komentarz:

Kartki wielkanocne 2024/2

 Kolejne kilka sztuk powstało.... Trochę trudno mi znaleźć czas na działanie bo życie ciągle rzucać nie przestaje cegiełek  mi pod nogi. Nie...